Skip to main content
Antwoord

Mislopen extra mobiele korting doordat nummerbehoud fout is gegaan

• October 23, 2025
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Beste,

7 Oktober j.l. hebben wij een brief van de KPN ontvangen met een actiecode die geldig is/was tot 22 Oktober j.l.

Gisteren geprobeerd gebruik te maken van de actie. echter lukte dit niet vanwege nummerbehoud. het huidige nummer zit blijkbaar vast aan een abonnement bij mijn vorige werkgever.. door veel gestuntel van de medewerker veel verwarrend email verkeer ontvangen en na een telefonisch gesprek van ruim een uur was ik er ook wel een beetje klaar mee.

uiteindelijk de actie 'on hold' tot het nummer vrijgegeven zou worden bij de huidige provider. vandaag, 23 oktober, erachter gekomen dat dit niet zomaar gaat lukken. toch zou ik alsnog graag gebruik willen maken van bovenstaande actie op een ander telefoonnummer binnen het gezin, is een KPN nummer overigens.

de medewerker geeft gewoon aan dat dit niet kan omdat de actie gisteren verlopen is. wat vinden jullie?

Beste antwoord door Erik van KPN

Hallo ​@Kea90, welkom hier! Wat jammer dat het niet gelukt is om de actiecode te kunnen verzilveren op de 22e. Ik begrijp je vraag ook, maar dit is helaas niet mogelijk. De actiecode heeft een bepaalde geldigheid en moet binnen die periode gebruikt worden. Als dat niet gedaan wordt, dan komt hij te vervallen.  

2 reacties

• October 23, 2025

Je bent gewoon te laat. Vergeet het maar. Geen tijd meer in steken. 

het huidige nummer zit blijkbaar vast aan een abonnement bij mijn vorige werkgever...

Je had zelf vooraf ook al wel kunnen bedenken dat je dit nummer niet zomaar mee zou kunnen krijgen. Je hebt toestemming van die weggever nodig om dit nummer te kunnen verlengen naar een normaal particulier abonnement. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 26, 2025

Hallo ​@Kea90, welkom hier! Wat jammer dat het niet gelukt is om de actiecode te kunnen verzilveren op de 22e. Ik begrijp je vraag ook, maar dit is helaas niet mogelijk. De actiecode heeft een bepaalde geldigheid en moet binnen die periode gebruikt worden. Als dat niet gedaan wordt, dan komt hij te vervallen.