Skip to main content

Hallo, ik via de app erachter dat ik een mislukte incasso heb van kpn mobiel.
Maar ik heb géén sms,mail of brief ontvangen. Ik wil graag betalen maar geen idee hoe! Er is ook geen betaallink in mijn kpn.

Bedankt alvast voor je hulp! 

Hoi @Joleemdijk ,

Je zou eens kunnen kijken wat je hebt gebruikt bij een vorige overschrijving. 

Daar vind je in ieder geval het juiste rekeningnummer van KPN. Verder lijkt het me handig dat je jouw klantnummer vermeld bij de overschrijving. 
 

Kun je in de app de factuur niet vinden? Kijk anders ook eens in MijnKPN via de PC. 
 

Daarnaast is het misschien een idee om automatische incasso in te stellen. Want deze rekening komt iedere maand. Dat scheelt weer een boel geregel iedere maand. 
 

Hieronder staan de juiste rekeningnummers van KPN. Als het goed is moet het nummer voor mobiele abonnementen jou bekend voorkomen;

Internetbankieren

Het is ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Weet je je klantnummer voor TV, Internet e/o Bellen niet meer? Deze kan je hieropvragen.

 


Hoi @Joleemdijk, van harte welkom hier op ons forum!

Ik zie dat Noordzee je al een perfect antwoord op je vraag gegeven heeft :slight_smile: Daar heb ik niets aan toe te voegen, behalve dat we graag horen of alles is gelukt en dat je het gerust kan laten weten als je nog vragen hebt.


@Joleemdijk 

Is het nog gelukt met de betaling? 

 

 


Is gelukt! Bedankt nog


Mooi zo:thumbsup_tone3: , en graag gedaan natuurlijk.