Skip to main content

Inmiddels tientallen jaren klant bij KPN. Zoals overal kan er uiteraard weleens iets misgaan, maar sinds oktober is er bij elke nieuwe bestelling iets misgegaan. De aanschaf van een nieuw kpn thuis abonnement verliep met veel problemen, gedoe en extra kosten, zo ook de aanschaf van ESPN voor de klassieker en vandaag de verlenging van een duur abonnement met een IPhone 14 Pro. Vanmorgen het adres gewijzigd en gewacht en gecheckt of het goed in het systeem stond, helaas bleek na bestelling dat toch het oude adres opgepakt was. Direct om 08:00 uur gebeld om te kijken wat er nog mogelijk was. De desbetreffende medewerker klonk alsof hij met Koningsdag stevig doorgehaald had en was op geen enkele wijze proactief. Samengevat kwam het erop neer, dat ik het maar moest retourneren als het binnen was. Ik opperde nog om dan de bestelling te annuleren, maar dit kon niet aldus meneer. Naar eigen zeggen was het pech en was hij ook niet voornemens om het te verifiëren. Inmiddels de telefoonverbinding verbroken, daar ik giftig was geworden en opnieuw contact gezocht. Deze keer was er een adequate meneer aan de lijn die oprecht moeite heeft gedaan om het te organiseren, uiteindelijk opnieuw mijn eerste idee geopperd en dit bleek gewoon mogelijk. De bestelling annuleren en een nieuwe order. Al met al ben ik meer dan een uur bezig geweest om dit te realiseren.

 

Na mijn laatste drie ervaringen ben ik behoorlijk geschrokken en ontstemd hoe KPN omgaat met zijn klanten en de “service” naar de klant toe. Vermoedelijk vanuit de gedachtegang wij zijn toch de grootste. 

 

 

 

Goedemorgen @AV24 en welkom hier op ons forum!

Dat zijn zeker niet de beste ervaringen zoals je het beschrijft en je mag, uiteraard, beter van ons verwachten. Ik hoop natuurlijk wel dat dit er niet voor zorgt dat je ons na al die tientallen jaren gaat verlaten. Als je al zo lang klant bij ons bent, hebben we ook een hele lange tijd dingen goed gedaan lijkt me 😉 Maar ik snap wel heel goed dat je bent geschrokken hoe zaken de afgelopen maanden zijn verlopen, dat verdient zeer zeker niet de schoonheidsprijs en voor wat het waard is, wil ik je daar namens KPN oprechte excuses voor aanbieden. Mocht er nog iets zijn waarbij we je kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk graag :)


Mooi verhaal, wat mij betreft nietszeggend!


Mooi verhaal, wat mij betreft nietszeggend!

Prima @AV24, dan laten we het er hier verder bij.