Skip to main content
Hedenmiddag, 11 september 2019, heb ik in de KPN-winkel te Bergen op Zoom een kleine aanpassing laten aanbrengen aan mij mobiel abonnement. Ik heb een aangepast abonnement afgesloten ad 14 euro per maand.

Nu ontvang ik een overeenkomst via e-mail waarin een maandbedrag wordt vermeld van 19 euro per maand. Dit is onjuist, want ik heb recht op 5 euro korting want ik heb "Alles in een" van KPN.

Dit zelfde geldt voor mijn echtgenote JWH Klasen-van den Bosch, die eenzelfde nieuw abonnement heeft afgesloten.

Gaarne beide abonnementen aanpassen ad 14 euro per maand elk.

Uw reactie zie ik gaarne per e-mail tegemoet, ********@hccnet.nl



Met vriendelijke groeten,

B.P.C. Klasen





*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Haal uw gegevens snel weg! Dit is een openbaar forum!
Goedemorgen @Sjak1, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Het contract is inderdaad € 19,00 maar de factuur zal, zolang je meerdere producten bij KPN afneemt, € 14,00 zijn. Het wordt echter niet in je contract meegenomen, omdat je tussentijds ervoor kan kiezen om de andere producten bij KPN op te zeggen. Het is dus een extra voordeel (KPN Compleet) bij meerdere KPN producten op hetzelfde adres, maar het is niet opgenomen in je contract. Het betreft een aparte registratie. Vandaar dat je een contract krijgt waarop € 19,00 staat. Maar met de factuur gaat het helemaal goed komen en betaal je € 14,00 per abonnement ;)



Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag en weet je me te vinden!
@Sjak1, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat het duidelijk is geworden. Zo niet, dan zie ik graag een reactie tegemoet!

Reageer