Skip to main content

Ik heb vandaag een nieuw mobiel abonnement besteld bij KPN. Ik kreeg een mail en sms met de bevestiging en zo kon ik het mooi in de gaten houden. Nu stond er helaas dat de telefoon niet op voorraad is, dus dat ik helaas nog even moet wachten. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar nu heb ik geen idee wanneer ik de telefoon kan verwachten. Kan u mij dat misschien toelichten?

 

groet,

floor hogt

@Floorhogt Welkom op ons Forum!

Goed dat je hier je vraag stelt. Balen dat de telefoon niet op voorraad is. Ik wil graag even met je meekijken en nakijken wanneer het toestel weer voorradig is. Kan je je gegevens invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? 

Ik hoor graag van je.


Ik maak hetzelfde mee, ik kan mijn abonnement verlengen en bestel de iPhone 7 128 gb. Bestelling afgerond pas dan krijg je de mededeling dat dit toestel niet op voorraad is en dat de levertijd niet bekend is. Dit vind ik niet zo netjes, dit kan eerder gemeld worden in het bestelproces. Niet echt klantvriendelijk.


Ik maak hetzelfde mee, ik kan mijn abonnement verlengen en bestel de iPhone 7 128 gb. Bestelling afgerond pas dan krijg je de mededeling dat dit toestel niet op voorraad is en dat de levertijd niet bekend is. Dit vind ik niet zo netjes, dit kan eerder gemeld worden in het bestelproces. Niet echt klantvriendelijk.

Bedankt voor je reactie op dit topic. Omdat je je toestel hebt genoemd kon ik meteen even kijken wanneer hij voorradig is. Ik neem aan dat je de IPhone 7 128GB Black(?) bedoeld? Deze is eind december weer voorradig. Ik heb helaas geen precieze datum. Duimen dat je 2020 in kan luiden met een nieuw toestel. :fingers_crossed_tone1::pray:


Dank voor het snelle antwoord. Misschien een Toch een idee om eerder in het bestelproces aan te geven dat een artikel tijdelijk niet leverbaar is. Scheelt irritatie bij de klant.


Reageer