Skip to main content

Ik ben al sinds 4 december bezig met het proberen afsluiten van een abonnement. Nu is het al voor de 2e keer mis gegaan buiten mijn schuld om. Vanochtend werd mijn bestelling ineens geannuleerd terwijl mijn telefoon, die ik al aanbetaald heb, eigenlijk vandaag geleverd zou worden.

Ik heb al meerdere keren met de klantenservice gebeld. Die mensen kunnen er ook niets aan doen maar echt helpen kunnen ze je niet. Nu moet ik weer opnieuw (al voor de derde keer) gaan bestellen, maar eerst natuurlijk wachten tot ik mijn geld terug heb. ondertussen is mijn vorige abonnement al bijna afgelopen bij een andere provider en heb ik zometeen een probleem. Ik vind het niet juist dat het elke keer mijn probleem is, dat ik nu maar weer opnieuw moet bestellen, dat de klantenservice niet echt iets kan doen en dat er niets van compensatie wordt aangeboden terwijl ik nu al een maand wacht en elke keer me hiermee bezig moet houden en zelfs al betaald heb. Ik vind dit echt slechte service en had wel iets meer verwacht van KPN.

Hoi @Laula 

 

Ik weet niet om welke reden je aanvraag steeds wordt afgewezen. Heb je overstap met nummerbehoud? Zodra je abonnement wordt afgewezen wordt het nummerbehoud dan ook geannuleerd? Zolang er niet opgezegd wordt bij de oude provider wordt het abo automatisch verlengd en kun je per maand opzeggen.

 

Is een beetje een wirwar aan vragen en reacties maar misschien heb je hier iets aan of kun je hier verder iets mee.


Hoi @Maurice85  Dankjewel voor je reactie. De aanvraag lukt wel maar het afgeven van de telefoon gaat elke keer mis en daardoor wordt het abonnement weer geannuleerd. Vandaag zou te telefoon komen tussen 10.00-12.00 maar om 8.00 uur vanochtend kreeg ik een mail dat ik het abonnement geannuleerd zou hebben en de telefoon is ook niet gekomen. 3 keer gebeld met de klantenservice en nu is misschien de telefoon bij het postbedrijf kwijt geraakt of gestolen of was de telefoon toch niet op voorraad en dus moet ik wachten tot ik het geld van de annulering terug heb en weer opnieuw gaan bestellen. De eerste was bij de naam het woord van niet meegenomen en stond de bezorgen voor de deur met de telefoon en nam deze mee terug. Het kan wel allemaal gebeuren maar ondertussen ben ik een maand verder en elke keer is het enige wat de klantenservice kan doen is me zeggen dat ik maar weer opnieuw moet bestellen. Ik snap dat die  mensen daar er niets aan kunnen doen maar ik vind dit wel echt slechte service en zou graag zien dat iemand van KPN hun best doet om ervoor te zorgen dat het geregeld wordt ipv dat ik nu weer op mijn geld wacht en zometeen weer op mijn telefoon als het dit keer eens goed gaat...


Hoi @Laula, 

Wat vervelend om te horen dat de bezorging van jouw toestel telkens mis gaat. Heb jij inmiddels al een nieuw abonnement aangevraagd? Ik kijk graag of ik iets voor je kan betekenen. 


Hoi @Hanna_ ja ik heb het weer geprobeerd en ben nu opnieuw in afwachting van de telefoon. Overigens goed geholpen de laatste keer via de klantenservice.


Hoi @Laula,

Fijn om te horen dat jij goed geholpen bent! Ik hoop dat het deze keer wel lukt. Laat mij weten als ik nog iets voor jou kan doen.Â