Skip to main content

Beste KPN medewerkers een fijnedag toegewenst mijn vraag is ik heb me abonnement bij jullie afgekocht en die loopt nu tot eind april vraag is Wanner kan mijn nieuwe proviader het nummer behoud bij jullie aanvragen abonnement is afgekocht op 30-04-20  tel nummer 06**********

nieuwe provaider heef eerder geprobeerd bij jullie nummerbehoud aan te vragen maar is het niet geluk

willen jullie AUB mij laten weten

vanaf wanneer  kan hij de nummerbehoud bij jullie aanvragen

De groetjes 

Van K Alakhramsing

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Dag @Krishna. Van harte welkom hier. Wat jammer dat je ons gaat verlaten! Ik lees dat je je abonnement hebt opgezegd vóór de einddatum van je contract. Ik zie ook dat je hier een bevestiging van hebt gehad. Als je dan je 06-nummer mee wilt nemen naar je nieuwe provider, moeten wij bij het nummerbehoudverzoek vermelden dat je ondanks het lopende contract mag overstappen met nummerbehoud. Ik zie dat die vermelding mist, waardoor je overstapverzoek nu is afgewezen. Ik raad je aan om opnieuw te bellen met de klantenservice via 0800-0402, zodat je kan worden doorverbonden met de juiste afdeling en dit alsnog in orde kan worden gemaakt. :slight_smile:


Hallo @Krishna. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het nog gelukt met het nummerbehoudverzoek? Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. 


Reageer