Skip to main content
Vraag

Mobiel abonnement annuleren. Hoe doe ik dat?

• May 23, 2026
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Dank u wel.

Hoe kan ik mijn nieuwe aangevraagde mobile abonnement annuleren ?

admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

3 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 24, 2026

Hoi ​@Genet Tesfu 
Als je nog binnen de 14 dagen opzegging zit dan kan dat door te bellen naar 0800 0402 
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Of je kunt een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou het uitkomt.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Genet Tesfu 

Het annuleren van een net aangevraagde mobiel abonnement, kun je ook heel gemakkelijk zelf annuleren, door met je KPN ID in te loggen op de volgende pagina:

Als je bent ingelogd staat je laatste bestelling bovenaan het lijstje, je kunt dit verifiëren met het bestel- ordernummer uit de bevestiging van de ontvangen mail.

Klik op het ordernummer, en je komt uit op het overzicht van je bestelde mobiele abonnement.
Halverwege zul je de optie (in het rood beschreven) “bestelling annuleren” zien staan.
Klik hierop en volg de stappen, en je bestelling wordt direct geannuleerd.

Bellen met de klantenservice is hierbij dus niet meer nodig!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Genet Tesfu. Jammer dat je weer je nieuwe mobiel abonnement wilt annuleren :( Is er iets wat je toch niet helemaal bevalt aan je abonnement of je toestel? 

Hopelijk heb je al iets gehad aan de tips van ​@huistijger en ​@Michel.uit.Arnhem en is het je al gelukt. Mocht dat nog niet zo zijn, dan kun je het beste voor morgen een terugbelafspraak maken en dan wordt je zeker weten geholpen. Je kunt trouwens ook ons bereiken via Facebook, X, Instagram en Bluesky. Stuur ons dan een privébericht en we helpen je verder.