Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb onlangs een abonnement bij jullie aangevraagd, vlak voor het weekend en de feestdagen. Ik heb geprobeerd om op dinsdag 22-05 telefonisch contact op te nemen, maar helaas ben ik lang in de wacht gezet en kon ik niet door de lijn komen.

Ik wil u laten weten dat ik niet akkoord ga met een nieuw telefoonnummer. Ik heb het abonnement aangevraagd met de intentie om mijn huidige nummer te behouden. Daarom wijs ik op dit moment het abonnement af.

Ik zal proberen opnieuw contact met u op te nemen om dit te bespreken. Mocht dit niet lukken, dan zou ik het op prijs stellen als u mij telefonisch zou kunnen bereiken om deze kwestie op te lossen.

Met vriendelijke groet, A. Traoré

!-->

@Aissa Traore ik raad je aan om toch nogmaals te bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken.

PS op dit forum kan het zomaar een aantal dagen duren voordat een moderator dit topic behandeld.


Dan zul je toch je forumprofiel even moeten invullen @Aissa Traore  want anders weten ze niet wie je bent.
Overigens belt de KPN zelden terug, je kunt beter zelf even bellen
Misschien een tip, bel direct om 8 uur dan heb je de grootste kans dat je snel aan de beurt bent.
Het gratis nummer van de KPN is: 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.


Reageer