Skip to main content

Goedemorgen,

 

Mijn vrouw en ik hebben beide een mobiel contract bij KPN wat op 19-10-2023 af loopt.

Maar ik zie bij Simyo een mooi abonnement wat prima bij ons past en wat beduidend goedkoper is.

 

Kunnen wij nu al overstappen. Indien "JA” zitten er hier dan kosten aan verbonden en wie kan mij vertellen wat die kosten dan zijn.

 

Ik zie graag en reactie tegemoet.

Nee, dat kan niet. 

Als u het toch echt wilt moet u gewoon het volledige abonnementsgeld tot 19-10 in 1 keer betalen. Daar schiet u dus niets mee op.


Hallo @Aspire vanaf 19-9-2023 kun je e.e.a. om laten zetten naar Simyo per 19-10-2023.

Maak bij Simyo dan gebruik van de overstapservice met nummerbehoud. Maak tevens gebruik van de samenkorting, zie onderstaande link, zorg dat je eerst 1 abo afsluit en als dat rond is sluit je een abo voor je partner af en maak je gebruik van de samenkorting, je krijgt dan beiden eenmalig een bedrag op je rekening gestort, begin van dit jaar was het €10 per persoon, meegenomen toch?

Als je ook een thuisabo hebt van KPN krijg je bij Symyo dubbele data en dubbele belminuten voor hetzelfde geld.

Zelf zijn wij ook bij Simyo sinds begin van dit jaar en bevalt goed, nog geen 5G, maar 4G+, merk weinig verschil.

Denk er wel aan dat je je datalimiet goed in de gaten houdt. Bij KPN wordt bij overschrijden bundel de snelheid sterk terug gebracht zonder verdere kosten. Bij Simyo krijg je bij 80% en 100% verbruik een SMS en daarna ga je door op volle snelheid tegen een duur tarief.

Succes.

Samen Korting: meerdere abonnementen in één account! - Simyo


Hoi @Aspire. Wat jammer dat je het abonnement wil opzeggen. Nummerbehoud naar een andere provider kan maximaal 120 dagen vóór de einddatum van het contract worden aangevraagd. Dus zoals ik het bekijk kan je het op dit moment al aanvragen bij Simyo en zal het abonnement pas ingaan wanneer het contract bij KPN verlopen is. 


Zo jammer is dat niet, nu komt de winst via een andere provider binnen, die in feite ook KPN is😎