Skip to main content
Antwoord

Mobiel abonnement had op 1 september moeten beginnen, maar start vandaag pas

• September 12, 2025
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

ik heb eind augustus mijn mobiele abonnement veranderd zodat deze per 1 september kon beginnen, dit ook telefonisch nagevraagd. maar nu vandaag ontvang ik een sms over mijn abonnement dat die vanaf vandaag weer in gaat.

Dit hebben ze in de winkel van te voren ook bevestigd, wie kan mij helpen.

Ik had ook een medewerker net aan de telefoon en die begreep mij denk ik niet goed hij zei dat aleen mijn mobiele internet veranderde vandaag, maar het is mijn hele abonnement.

Deze moest gewoon volledig op 1 sept beginnen zoals ze bevestigd hebben niet later zoals nu is.

Beste antwoord door Marlon92

Daar kan niemand wat aan doen. KPN heeft het systeem zo in elkaar gezet dat abonnementen op een willekeurige dag in de maand beginnen. KPN wil niet dat abonnementen op de eerste dag van de maand beginnen. KPN wil dat alle abonnementen verspreid over de hele maand beginnen. Voor iedereen is die dag dus anders. En KPN wil dat niet aanpassen voor individuele klanten. Ze hebben het systeem ook zo in elkaar gezet dat medewerkers die datum niet kunnen aanpassen. 

3 reacties

• Antwoord
  • September 12, 2025

Daar kan niemand wat aan doen. KPN heeft het systeem zo in elkaar gezet dat abonnementen op een willekeurige dag in de maand beginnen. KPN wil niet dat abonnementen op de eerste dag van de maand beginnen. KPN wil dat alle abonnementen verspreid over de hele maand beginnen. Voor iedereen is die dag dus anders. En KPN wil dat niet aanpassen voor individuele klanten. Ze hebben het systeem ook zo in elkaar gezet dat medewerkers die datum niet kunnen aanpassen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 12, 2025

Vindt gek want kpn heeft dit bevestigd meerdere keren en mijn vorige abonnement voor die ik nu laatste keer gewijzigd heb begon ook gewoon op de 1ste van de maand

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Deborahhhhhh, welkom op onze community. Zoals Marlon al noemt is dit helaas niet aan te passen. Hoe dit precies is gekomen durf ik niet te zeggen.