Skip to main content

Beste KPN, 

 

Als ik een mobiel abonnement afsluit in combinatie met de nieuwe S20 Ultra, en ik selecteer 0,- per maand toestel bijbetaling (geheel ineens afbetalen dus), en ik zeg vervolgens het abonnement op middels mijn herroepingsrecht, krijg ik dan wel alsnog het toestel geleverd als ik deze niet opzeg? Hij is immers al in 1x afbetaald. 

 

Met hartelijke groet, 

 

Jordy De Maar

Hoi @Jordy de Maar , daar zou ik niet op rekenen. Het is een “abonnement met toestel”. Het is alles of niets. Zelfs als je het toestel al ontvangen hebt, zal het terug moeten. Een aanbetaling zal na enige tijd door KPN worden teruggestort.

Is dit niet een beetje omslachtige poging om een los toestel aan te schaffen? Er zijn eenvoudiger manieren! Ga naar een winkel (KPN of een ‘onafhankelijke’ zoals MM of C-blue).


Beste @Jordy de Maar, welkom! Het klopt wat Ruud zegt. Op het moment dat je je abonnement incl. toestel annuleert, dan moet de nieuwe simkaart en het nieuwe toestel terug. Je krijgt het bedrag dan binnen enkele werkdagen teruggestort. Op het moment dat je het toestel niet terugstuurt, wordt jouw abonnement niet beëindigd. 


Beste RBxx en Marcia, 

 

Okee top...weet ik voldoende. 

@Marcia waar kan ik de prijzen voor losse toestellen bij jullie vinden dan? 

Jordy De Maar


Voor losse toestellen (alleen verkrijgbaar in de KPN winkel) geldt bovenop de online vermeldde prijs een 20 euro toeslag losse verkoop mobiel. Zie ook dit topic.


Top...dankjewel RBxx :)