Skip to main content

Hallo,

 

Mijn Mobiele abonnement blijkt sinds vandaag afgesloten. Er word van mij verwacht te bellen naar het aangegeven 050 nummer. Maar dit is onmogelijk aangezien ik afgesloten ben.

 

Mijn Factuur (Automatische Incasso) word pas volgende week afgeschreven. Hoe kom ik nu in contact met de betreffende persoon? Ik vind dit echt een waardeloze actie. Klantenservice (chat) kan niks voor mij betekenen. Ik wil hier graag een oplossing voor en z.s.m. weer aangesloten worden.

 

Groeten

Tja jij wilt toch zelf ook dat je salaris/uitkering tijdig wordt betaald?


Gozer,

Wat ik zeg, de automatische incasso hoort pas volgende week plaats te vinden. Dus totaal geen betalingsachterstand.


Dag  @Wendeldekoning , je weet zeker dat de vorige incasso wel gelukt is?

Geen herinneringen gekregen over mislukte betaling vorige maand? Kijk anders eens in MijnKPN


Overzicht laatste facturen, 10 oktober : Betaald.


Tja, dan hoop ik dat een KPN moderator hier snel reageert om in de systemen te kijken. Sterkte!


Dude helemaal niemand in je omgeving die je even een telefoon kan lenen?

Wauw echt niet te geloven deze problemen.


@Wendeldekoning, welkom terug! Wat vreemd dit, zeg! Ik kijk graag even met je mee. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Een 050-nummer is meestal het nummer van onze afdeling risicobeheer. Heb jij wellicht (per abuis?) veel naar servicenummers o.i.d. gebeld? Als we ‘verdacht’ verbruik registreren, willen we uit voorzorg nog wel eens een nummer blokkeren namelijk. 

 

@Macabeus je advies mag iets minder veroordelend ;-)


@Macabeus heeft denk ik vrij weinig te doen in zijn avonduren


Tja ik ben dan ook nog nooit zomaar afgesloten geweest.

 

Heb je al een telefoon kunnen gebruiken overigens?

Dan kan je plotselinge probleem misschien worden opgelost ipv dat je een wedstrijdje verplassen begint.

 


Heb je inmiddels een collega aan de lijn gehad en is het opgelost? Mocht je nog vragen hebben, weet je me te vinden.