Skip to main content

Goedemiddag! Ik heb gister voor 21:00 een bestelling geplaatst voor een verlengen incl. Telefoon. Nu zie ik als ik de link volg nog geen update anders dan dat het nog bevestigd moet worden. Wat is de actuele status van mijn bestelling en komt deze vandaag nog aan? 

Hallo @Norman Deitmers ,

Over het algemeen één tot twee werkdagen. Er worden controles gedaan op (mogelijk) de kredietwaardigheid en uiteraard op de beschikbaarheid van het gewenste toestel.


Hoi @Norman Deitmers 

Ter aanvulling op de reactie van mede forumlid @Noordzee , kan je altijd live je bestelling volgen via de volgende link: Mijn Bestelling

Hier vindt je de meest actuele informatie over jouw bestelling, en vindt je tevens een kopie van de aankoopbon (als download)van je toestel.

De e-mail met daarin de track en trace code, krijg je op het moment dat jouw bestelling wordt meegegeven aan de pakketbezorger of koerier.
Meestal is dat in de loop van de middag of in de avond.


Hi @Norman Deitmers, welkom hier. 

Hallo @Norman Deitmers ,

Over het algemeen één tot twee werkdagen. Er worden controles gedaan op (mogelijk) de kredietwaardigheid en uiteraard op de beschikbaarheid van het gewenste toestel.

Hoi @Norman Deitmers 

Ter aanvulling op de reactie van mede forumlid @Noordzee , kan je altijd live je bestelling volgen via de volgende link: Mijn Bestelling

Hier vindt je de meest actuele informatie over jouw bestelling, en vindt je tevens een kopie van de aankoopbon (als download)van je toestel.

De e-mail met daarin de track en trace code, krijg je op het moment dat jouw bestelling wordt meegegeven aan de pakketbezorger of koerier.
Meestal is dat in de loop van de middag of in de avond.

Fijn dat je al zo goed op weg bent geholpen. Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze hier gerust of bel even met ons, het gratis nummer is 0800 0402, dat gaat iets sneller.