Skip to main content

hello, 

 

ik heb een abbonement bij jullie lopen en zonder goed na te denken heb ik hem verlengend afgelopen zomer. i.v.m. met hoge kosten zou ik graag willen weten of het mogelijk is om over te stappen naar prepaid? zo wel wat zijn de kosten die aangebonden zijn of moet ik wachten tot mijn abonnement afgelopen is? 

 

Groeten, 

R

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Prive12 

Dat kan pas na afloop van jouw lopende abonnement. 


Hallo @Prive12 Welkom op het KPN Forum, allereerst. Zoals Noordzee al aangeeft kun je dit inderdaad het beste doen als je huidige contractstermijn erop zit. Je kunt het weliswaar nu doen, maar dan dien je het lopende contract af te kopen. Ik wil met alle plezier kijken wanneer de einddatum van je contract is. Als je dat wilt: zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Prive12 Ik heb geen bericht meer van je gezien. Ik ga er graag vanuit dat alles duidelijk is, maar als je nog ergens hulp mee nodig hebt lees ik het graag! 


Reageer