Skip to main content

Is het ook mogelijk om op mijn mobiel abonnement ******onbeperkt bellen naar België te krijgen voor mobiel en vast bellen 

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 

Goedemiddag @Marcvk, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is heel erg afhankelijk van welk mobiel abonnement je hebt en vooral wanneer je deze hebt afgesloten, wat je allemaal kan met het abonnement. Alle abonnementen, afgesloten na 3 februari 2019, kunnen vanuit Nederland of in Europa zonder extra kosten bellen naar ieder ander nummer in de EU.

Heb je een abonnement afgesloten vóór 4 februari 2019? Dan verschillen de kosten per abonnement en wanneer je dit hebt afgesloten. Op deze website kan je alle informatie vinden en kijken welke informatie bij jouw abonnement van toepassing is, onder het kopje 'Bellen en sms'en'. 

Voor vast bellen (bij je internet pakket) kan je BelOnbeperkt Altijd aanzetten. Hiermee bel je voor € 16,50 per maand onbeperkt naar vaste en mobiele nummers in 80 landen. Hier vind je trouwens alle bel abonnementen op een rij.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag! 


@Marcvk, ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat jouw vraag beantwoord is. Zo niet, dan weet je me te vinden!:slight_smile:


Reageer