Skip to main content

Mijn zoveelste email vandaag aan opzeggen@kpn.com…… , ik word er moedeloos van. 

Geachte mevrouw/meneer, 

Ik heb naar mijn weten alles gedaan wat u vroeg om aan te leveren, wanneer je je mobiele abonnement wil opzeggen bij emigratie en dus recht hebt op vrijstelling van de afkoopsom.

Maar het wordt al weken constant afgekeurd en ik krijg echter niet duidelijk van u te horen wat er precies niet goed aan is.

Gister heb ik een medewerker gesproken van de klantenservice KPN en deze was verbaasd dat het is afgekeurd? Omdat het het juiste document is die hij ziet in de computer, zei hij. Ik heb al veel geld aan beltegoed hier in het buitenland verbruikt om hier duidelijkheid over te krijgen, maar ik word dan door de medewerker in de wacht gezet die dat dan gaat uitzoeken en dan is vervolgens mijn beltegoed in no time op, het gesprek wordt afgebroken en nog steeds geen antwoord. En via mail worden door KPN noreply mails gestuurd, geen communicatie mogelijk.

En ik heb mijn toestel vroegtijdig afgelost op 17 oktober j.l.. Dus geen reden tot afkeuring?

De laatste medewerker gaat het voor mij uitzoeken en belt mij woensdag a.s. hierover terug heeft hij beloofd.

Maar vandaag kreeg ik opeens een standaardbevestiging van beëindiging van mijn mobiele abonnement? 

Maar daar staat dan weer opnieuw bij dat ik een factuur kan verwachten met een afkoopsom, omdat ik vervroegd mijn contract beëindig?!! Dit is dus behandeld alsof ik niet ben geëmigreerd!

En er staat ook standaard in die mail dat ik mijn telefoon vervroegd af kan lossen als ik wil, maar dat heb ik allang gedaan! Zie bewijs hieronder!

En ik heb al onterecht een factuur ontvangen met een afkoopsom bedrag van 955,34 euro! Nu krijg ik er dus weer eentje?

Kunt u de gegevens met elkaar koppelen alstublieft?

Daarmee begint dus alles weer opnieuw. Ik begrijp niet dat alles zo langs elkaar heen loopt qua communicatie. 

Hierbij heb ik ALLE gegevens die ik u kan geven : 

1. PDF uitschrijving gemeente  aangeleverd per 27 augustus 2024 via de link op uw KPN website mbt emigratie. Zie hieronder in mail

2. PDF Bewijs van betaling van het vroegtijdig aflossen van mijn toestel. Zie hieronder in de mail PDF “bedankt voor uw betaling”

Verdere bevestigingen of communicatie heb ik niet gekregen hierover. Ik hoor graag waarom niet.

1. En bij deze geef ik dan ook maar mijn werkvergunning op mijn nieuwe adres er nog bij als bewijs. Zie hieronder in mail.

Ik geef u ook mijn oude adres in Nederland en mijn nieuwe adres, want het is niet duidelijk aangegeven of ik bij “gegevens" in de emigratielink nu mijn oude adresgegevens moet invoeren of mijn nieuwe.

OUDE ADRES:

NIEUWE ADRES:

Einde bericht.

Hoi @Moon B. Wat vervelend dat het opzeggen van het abonnement zo moeizaam gaat. Ik heb helaas zelf niet de mogelijkheid om het abonnement te beeindigen, maar ik kan wel voor je bekijken wat ik hierover terug kan vinden in onze systemen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in je profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kijk ik het voor je na. 

Reageer