Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement van naam veranderen

  • July 27, 2020
  • 6 reacties
  • 185 keer bekeken

Hallo. Het mobiele abonnement zou op mijn zoon zijn naam worden gezet!!! Dit is nu vier weken geleden. Waarom is dit niet gebeurt? Het is de laatste tijd Kpn onwaardig wat er gebeurt en op wat voor wijze de klantenservice functioneert !!!! Schande

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @JD Hendriksen, ik neem het even over van Susan.
Ik zie dat mijn collega's van de klachtenafdeling je vanmiddag gemaild hebben hierover. Ik denk dat je het beste met hen contact kunt houden hierover.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • July 27, 2020

Hallo @JD Hendriksen , dat noemt men een contract overname.

Gewoon een naam wijzigen kan niet.

Is de procedure voor de contractwijziging wel goed doorlopen.?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 28, 2020

Ja hoor. Het staat ook allemaal op tape , want het is telefonisch gedaan. Ik samen met mijn zoon en de medewerker van Kpn . Dus erg bijzonder 


  • July 28, 2020

Hallo @JD Hendriksen , ik zou dan nog even contact  opnemen met KPN 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 28, 2020

Probeer ik continu, maar word steeds uit het wachtprogramma gegooid. Echt te triest en dat bedoel ik ook met de vraag aan kpn ! 
waar is de service gebleven van kpn. Dat was altijd super


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • August 2, 2020

Goedemiddag @JD Hendriksen, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht! Geen fijn bericht, want ik begrijp dat je niet goed te woord wordt gestaan via onze telefonische klantenservice of chat. Mijn excuses daarvoor, het is op het moment erg druk. Dat is uiteraard geen smoes, maar kan ermee te maken hebben. Maar dat gezegd hebbende, een contractovername waar een naamswijziging onder valt, kan op het moment alleen in de KPN winkel of via onze website. Dit is ook niet van de één op de andere dag geregeld, maar 4 weken is ook wel weer erg lang.. Wat ik voor je kan doen is het even nakijken in het systeem, of die contractovername al ingepland staat. Als dit gepland staat kan ik ook aangeven wanneer het ongeveer doorgevoerd gaat worden. Als het er niet in staat is dit waarschijnlijk niet goed gegaan. In dat geval kan je het beste opnieuw dit aanvragen maar dan via onze website voor contractovernames.

Om het een en ander na te kijken heb ik wel wat informatie nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dit kan je kwijt in de daarvoor bestemde vakjes of bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators. Geef je even een seintje als dit gelukt is? Dan ga ik voor je kijken!


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2020

Hoi @JD Hendriksen, ik neem het even over van Susan.
Ik zie dat mijn collega's van de klachtenafdeling je vanmiddag gemaild hebben hierover. Ik denk dat je het beste met hen contact kunt houden hierover.