Skip to main content

5x gebeld met KPN maar niemand die mij goed kan helpen. Heb een abonnement afgesloten paar maanden geleden maar deze is nooit doorgezet door KPN???(Spookabonnement???) Zelf helaas niet meer opgelet en nu maanden teveel betalen!  Nu 2 ½ dag verder nog steeds geen oplossing. Wil alleen maar verlengen naar een ander abonnement. Verlengdatum staat nu al die tijd al op datum 2100. Iedereen beloofd dat dit binnen een uur, dag of twee dagen zal gebeuren maar nu nog steeds niks veranderd? Hoop dat het lukt op dit forum. Bedankt 

Hi @BRijk en welkom op het forum, hoewel de aanleiding minder leuk is :confused:

Als je al 5 keer hebt gebeld en er is nog steeds niks veranderd, dan snap ik het goed als je je een beetje zorgen begint te maken over deze situatie.

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

 


Hoi Maja

Gegevens staan nu in mijn profiel.

Gaat om 061224…. vervaldatum 2100?

krijg dit abonnement niet telefonisch aangepast?

bedankt.

 

 


Zou je het volledige mobiele nummer waar het om gaat nog in willen vullen in het opmerkingsveld? Ik kan geen nummer vinden dat hiermee begint als ik zoek op de postcode en het huisnummer, ik zou dus graag even op het nummer zelf willen zoeken :slight_smile:


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!