Skip to main content

ik krijg geen dubbele data meer in KPN compleet

Dat klopt. Als je nu een nieuwe abonnement afsluit, dan krijg je geen dubbele data meer.


Hoi @Ra51 . Ben jij recentelijk overgezet naar KPN Hussel? Want dan kan het kloppen. Alle info is welkom. 

 


Nee, want ik zie als enige oplossing mijn abonnement te houden of misschien weggaan, want er zijn geen voordelen meer.


Ah, begrijpelijk. Als de nieuwe abonnementen geen voordelen voor jou hebben, kun je ook blijven zitten waar je zit. Ik hoop uiteraard dat je nog bij ons blijft. 


Ik heb niks meer van je gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. 


Kun je mij het voordeel van KPN Hussel uitleggen. Want als ik hetzelfde neem in Hussel ben ik meer geld kwijt. Het is duidelijk geen vooruitgang.


Kun je mij het voordeel van KPN Hussel uitleggen. Want als ik hetzelfde neem in Hussel ben ik meer geld kwijt. Het is duidelijk geen vooruitgang.

Voor u niet. Voor KPN wel :wink:


@Ra51 : Het verschilt van klant tot klant en het voordeel is er niet voor iedereen, helaas.  Het hangt er van af wat je op dit moment voor pakket hebt,. Soms is het dus verstandiger om te blijven zitten waar je zit.Â