Skip to main content

Enkele maanden geleden heb ik mijn eigen telefoonabonnement overgenomen van mijn moeder. Sindsdien betaal ik zelf de rekeningen, en het abonnement staat nu op mijn naam. Nu zou ik graag mijn abonnement willen verlengen met een nieuwe telefoon, maar telkens als ik een bestelling probeer te plaatsen, krijg ik aan het einde de melding: "Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen."

Ik begrijp niet waarom dit het geval is. Ik heb voldoende inkomsten om de rekeningen te betalen en heb bovendien geen BKR-registratie, dus daar lijkt het niet aan te kunnen liggen.

Daarnaast is het frustrerend dat de optie om meer informatie over de afwijzing op te vragen ook niet werkt. De ontvangen e-mail vermeldt enkel dat ik "niet aan de voorwaarden voldoe", zonder verdere uitleg.

Ik zou graag willen begrijpen wat er misgaat, zodat ik dit probleem kan oplossen.

Hallo ​@seja 

Helaas kan niemand op het forum daar iets over zeggen, je kan hiervoor het beste met de KPN klantenservice contact opnemen door een belafspraak te maken.
Dan wordt je door iemand van de juiste afdeling gebeld op een moment dat het jou uitkomt.

Die KPN medewerker zou je dan moeten kunnen vertellen waarom je bestelling wordt afgewezen.

De kans is groot dat je een redelijk algemeen antwoord krijgt van de KPN medewerker aan de telefoon waar je eigenlijk ook niet veel mee kan.

Als je een groter gedeelte direct betaald, lukt het dan wel?

Goedemorgen ​@seja, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Zoals ​@GeSp hierboven al aangeeft, zou ik je willen adviseren om hier contact over op te nemen met onze helpdesk. Vanuit daar kunnen ze meteen je gegevens erbij pakken en zij zouden je ook moeten kunnen vertellen waarom het niet mogelijk is om een bestelling te plaatsen. Laat je ons ook even weten wat daar uit is gekomen?

Reageer