Skip to main content

Ik wil mijn abonnement verlengen met sim only i.p.v. met mobiel. Op de site en op de app is de pagina om het sim only abonnement te kiezen niet toegankelijk. Er komt steeds een pop-up met de mededeling: er is helaas iets misgegaan, vernieuw de pagina en probeer het opnieuw. Vervolgens heb ik diverse malen geprobeerd om de KPN klantenservice te bellen: +31800 0402. (Ik bel vanuit Nicaragua). Bij iedere poging om te bellen wordt de verbinding na de oproep meteen verbroken. Mijn abonnement met mobiel verloopt op 29-08-2021 a.s. Kortom wat te doen om mijn abonnement voor 29-08-2021 te verlengen met sim only?

Hallo @Slijkhuis 

Allereerst de bereikbaarheid. Het nummer 0800-0402 is alleen te bellen vanuit Nederland. Vanuit het buitenland moet je bellen met +31 6 1200 1200 . Je kan ook de chat gebruiken. Ga daarvoor naar www.kpn.com/service en kies daar eerst een onderwerp (Mobiel) en dan “Ik heb een andere vraag of wil contact”. Dan vind je lager op de pagina de Chat.

Openingstijden klantenservice

Voor antwoord op jouw vragen over onze diensten en abonnementen zijn wij bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Probleem of storing
Heb je een technisch probleem of een storing dan zijn wij 24/7 bereikbaar.

Wat betreft je abonnement. Als de voorwaarden (en MB's) goed voor je zijn hoef je niet te verlengen. Je abonnement loopt dan vanzelf door als contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 1 maand. De kosten van de toestellening stoppen vanzelf aangezien de lening is afbetaald.


beste Ruud,

 

Bedankt voor de informatie. Vr. Gr. Henk Slijkhuis