Skip to main content
Antwoord

Mobiel abonnement vervroegd verlengen

• September 17, 2023
  • 3 reacties
  • 240 keer bekeken

Hallo,

ik wil graag mijn abonnement vervroegd verlengen, zo kan ik en voor een nieuwe telefoon gaan en is mijn abonnement goedkoper geworden.

hoe kan ik dit het beste regelen met kpn? Want eigenlijk kan ik hem pas verlengen vanaf 8-2-2024

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @M.J. 04, heb je op dit moment een sim-only abonnement dan is het mogelijk dit open te breken naar een abonnement met een toestel. Als je op dit moment echter een abonnement met telefoon hebt, dan kun je niet eerder verlengen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 17, 2023

Dat gaat niet lukken.  Het is een contract met een bepaalde looptijd en die looptijd is vast.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 17, 2023

De einddatum is 8-2-24 of is dat de verlengdatum?

Hoe dan ook. Je nieuwe abonnement gaat sowieso pas in na de looptijd van je huidige abonnement. En dus ook de prijs.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 21, 2023

Hallo @M.J. 04, heb je op dit moment een sim-only abonnement dan is het mogelijk dit open te breken naar een abonnement met een toestel. Als je op dit moment echter een abonnement met telefoon hebt, dan kun je niet eerder verlengen.