Skip to main content

Ik wil mijnĀ  mobiel abonnement opzeggen, maar contract loopt nog een half jaar. Kan ik dat half jaar in een betalen, zodat ik mijn telefoonnummer mee kan nemen?

Hallo @J. C. SchildmeijerĀ , als je over wilt stappen binnen je contract met behoud van nummer kan dat wel, maar je dient dan de nog niet-verstreken termijnen plus een opslag (lees boete) in 1x af te rekenen aan KPN.

Ā 


Hi J, welkom op het forum.Ā 

Dit is inderdaad mogelijk, dan worden de resterende maanden in 1 keer in rekening gebracht.Ā 

HalloĀ @J. C. SchildmeijerĀ , als je over wilt stappen binnen je contract met behoud van nummer kan dat wel, maar je dient dan de nog niet-verstreken termijnen plus een opslag (lees boete) in 1x af te rekenen aan KPN.

Waar heb je dit precies gezien? Zover ik weet hanteren wij geen extra boete bovenop de resterende maanden die in 1x afgelost worden.Ā 


Hallo @Alex_PĀ , dat was altijd ā‚¬ 25,-.

Of is/was dat bij Telfort, daar kan ik me mee vergissen.


Ook iets geleerd dan, hehe. Dankjewel. Bij KPN is dit namelijk niet zo.Ā 


J, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Ā 


Ik moetĀ een dokters verklaring in een E mail bijlage meesturen , naar kpn opzeggen abonnement, maar ik kan geen E mail adres vinden


Ik moetĀ een dokters verklaring in een E mail bijlage meesturen , naar kpn opzeggen abonnement, maar ik kan geen E mail adres vinden

Hallo @Femmy 53Ā , even bellen met KPN.


Ik moetĀ een dokters verklaring in een E mail bijlage meesturen , naar kpn opzeggen abonnement, maar ik kan geen E mail adres vinden

Hoi @Femmy 53Ā , welkom hier.Ā 

Dit kun je e-mail naar opzeggen@kpn.com.Ā :relaxed:


Anno 7 december 2022

Vroegtijdig opzeggen kost dus het maandelijkse bedrag ā€œmaalā€ het aantal overblijvende maanden .

Geen boete. En wel met behoud van het eigen telefoonnummer.

En is er ook een optie om de telefoon terug te sturen en dit in mindering te brengen met het ā€œte betalen bedragā€

Mvg Esmee