Skip to main content

Word het resterend aantal maanden bij een vervroegde opzegging berekend op de huidige bundel die je hebt, of worden de bundels verlaagt naar de laagste bundel x het aantal maand ?

Word het resterend aantal maanden bij een vervroegde opzegging berekend op de huidige bundel die je hebt, of worden de bundels verlaagt naar de laagste bundel x het aantal maand ?

Als je opzegt met een hoge(re) bundel, dan wordt het eindbedrag berekend op basis van die bundel. Het beste is dus om - voordat je opzegt - eerst zelf de bundels te verlagen. Vergeet daarbij ook niet om eventueel Unlimited bellen om te zetten naar 150min (scheelt ook weer).


Word het resterend aantal maanden bij een vervroegde opzegging berekend op de huidige bundel die je hebt, of worden de bundels verlaagt naar de laagste bundel x het aantal maand ?

Als je opzegt met een hoge(re) bundel, dan wordt het eindbedrag berekend op basis van die bundel. Het beste is dus om - voordat je opzegt - eerst zelf de bundels te verlagen. Vergeet daarbij ook niet om eventueel Unlimited bellen om te zetten naar 150min (scheelt ook weer).


 

bedankt voor je reactie ! Dus als ik het goed begrijp, kan ik mijn bundel naar beneden zetten “0gb 120 bel minuten” en dan mijn nummer laten overnemen met directe beëindiging van mijn contract, en dan neemt hij het resterend aantal maand met de kosten van 0gb - 120 bel minuten?


Klopten daarbij komen administratiekosten.  Je zal een rede hebben maar het is geld weggooien. 😉


Klopten daarbij komen administratiekosten.  Je zal een rede hebben maar het is geld weggooien. 😉


bedankt voor uw reactie ! Enig idee wat de administratiekosten zouden zijn ?, lees gemixte berichten op dit forum namelijk, de een geeft aan dat het resterend aantal maand in rekening word gebracht, bij oudere berichten lees ik iets over administratie kosten.