Skip to main content

Ik kan mijn sim-only abonnement verlengen maar wil het nog even door laten lopen om ooit een nieuwe af te sluiten met telefoon. Mijn telefoon is nu nog goed nl.

Maar ik zou wel graag mijn data bundel wijzigen maar dan hebben ze het steeds bij bevestigen over: uw nieuwe abonnement gaat in.

Is dat dan toch een nieuw abonnement met weer een looptijd van 1 of 2 jaar of zie ik dat verkeerd?

En behoud ik de voordelen die ik nu heb met ook internet en telefoon van KPN?

Met vriendelijke groet, 

Marjolijn Tervoort 

Hallo @MarjolijnT, welkom. 

Als jij jouw bundel wilt wijzigen kan je twee dingen doen: 

  1. je kan je bundel tussentijds wijzigen, afhankelijk van welke abonnementsvorm je hebt (Hussel of ouder) kan dit of enkel omhoog of zowel omhoog als omlaag. Dit is een wijziging, geen verlenging. Je wijzigt je abonnement binnen jouw originele contract voorwaarden, het kan dus zijn dat de prijzen anders zijn dan de prijzen die je op de website ziet. Je maakt dan gebruik van de prijzen/bundels die ten tijde van het afsluiten van jouw abonnement gehanteerd weren 
  2. Je verlengt je abonnement, je gaat dan een nieuw contract aan. Afhankelijk van jouw wensen kan dit voor 1 jaar, 2 jaar of maandelijks opzegbaar. Je abonnement wordt dan omgezet naar Hussel, in zoverre dit nog geen Hussel is. Als jij nu nog geen gebruik maakt van een Hussel abonnement wijzigen ook jouw voordelen van compleet naar Hussel voordelen. 

Je kan via onze website verlengen en via MijnKPN jouw abonnement wijzigen. Heb je zo voldoende informatie? :grin: