Skip to main content
Vraag

Mobiel abonnement wijzigen: mijn gewenste abonnement staat er niet bij?

• June 29, 2026
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Goede middag 

ik zou graag mijn abonnement willen wijzigen naar 1 stap hoger maar dat staat er helaas niet bij.

ik heb nu 

KPN SuperUnlimited en onbeperkt bellen/sms 75 gb en zou graag de 100 willen met internet buiten de eu is dat ook mogelijk?

Met vriendelijke groet 

Dave Westbroek 

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 29, 2026

Hallo ​@Dave westbroek 

Hoe lang heb je dit abonnement al? Bestond SuperUnlimited Plus toen al? Ik vermoed van niet.

Je kan een mobiel abonnement alleen aanpassen binnen de mogelijkheden die bestonden op het moment van afsluiten van het abonnement. Pas als je het abonnement kan verlengen kan je voor SuperUnlimited Plus kiezen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Welkom op de community ​@Dave westbroek, goed dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen 😊

Ik zie dat RBxx al uit heeft gelegd dat je alleen kunt upgraden naar opties die al bestonden op het moment dat je je abonnement af hebt gesloten. Aangezien jij SuperUnlimited Plus er niet bij ziet staan, vermoed ik dat jouw abonnement inderdaad van voor die tijd is. Je kunt via onze website zien per wanneer je kunt verlengen, misschien kan dat nu al en kan je op die manier voor dit type abonnement kiezen!