Skip to main content

Ondanks dat ik mijn mobiel achterstand heb betaald ben ik nog steeds administratief afgesloten van mijn mobiel. Kunnen jullie mij helpen?

Hallo @dave777 , als je via een ‘normale’ overschrijving betaald hebt kan het tot 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent.

Heb je betaald via een Ideal-link die je van KPN hebt gekregen ben je uiterlijk binnen 24 uur weer aangesloten.

 


Ik heb via een iDeal link betaald, meer dan 48 uur zijn intussen voorbij en ik ben nog steeds niet aangesloten.


Hallo @dave777 , dan even bellen met KPN of de reactie van een moderator afwachten. Bellen gaat sneller of chatten.

 


Als jij mij niet kan helpen waarom uberhaupt een reactie plaatsen? Waar bemoei jij je mee?

Ik zoek iemand van KPN die mij kan helpen niet een nobody op het internet.

Bellen kan ik niet, ik kan dit alleen hier op het forum regelen!

 

Wat is dit toch een achterlijke manier om hulp te zoeken!


Er is voor mij geen andere optie dan mijn abonnement op te zeggen en over te stappen naar prepaid bij de concurrent.

 

Wat een vreselijke service.


Dat is het idee van een openbaar forum Dave. Daarbij probeert JanD je met alle goede bedoelingen verder te helpen. Dat er voor jou dan geen andere optie is dan je abonnement (of prepaid?)  op te zeggen…..tja…..


Hallo @dave777 , ik heb in mijn eerdere reactie ook aangegeven dat je kunt chatten.

Dan ‘praat’ je 1 op 1 met een ‘echte’ KPN-medewerk(st)er.

Als onze reacties op dit forum door jou niet op prijs gesteld worden, moet je hier überhaupt geen vraag stellen in een openbaar forum en het rechtstreeks met KPN regelen, dit forum is geen helpdesk van KPN.

 

 


Hallo @dave777, leuk dat je ons hier hebt gevonden. Zo te zien heb je al kennis gemaakt met onze community. Hier helpen klanten elkaar. Goede tip van JanD, bellen naar onze gratis klantenservice op 0800 0402 of op onze site. kpn.com een live chat starten is wenselijk. Voor vragen waarbij je met spoed geholpen moet worden, is de klantenservice hét kanaal waar je terecht kunt. Contact met onze klantenservice is een privéconversatie tussen jou en ons. Hier op het KPN forum wordt alles openbaar gepubliceerd. Zo kunnen de (ervarings)deskundigen jou helpen.  

Ook hier ben je welkom met je vraag, we helpen je dan ook graag met uiteenlopende zaken. Lees hier meer over: Starten op het KPN forum - hier lees je hoe het werkt.

Betalen na blokkade, hoe werkt het? Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten. Vul je gegevens in en betaal via iDEAL. Met de MijnKPN app of in MijnKPN kun je zien of de betaling verwerkt is. Binnen enkele uren wordt je automatisch weer aangesloten. Duurt het langer? Dan is er iets niet helemaal goed gegaan. Neem dan contact met ons op via de (gratis) klantenservice. 

   


De service is een tering zooi net als bij Telfort. Ik heb al betaald, heb contact gehad met de live chat, zij verwijzen mij door naar een nummer wat ik moet bellen, wat natuurlijk niet gaat. Ik ga mijn abo opzeggen en overstappen naar een prepaid bij de concurrent. Schandalig.


Hey @dave777, jammer dat je de service zo ervaart. Heb je de openstaande factuur via de iDEAL betaallink overgemaakt? Dan ben je binnen 2 uren weer aangesloten. Mocht je via een andere methode hebben betaald, dan duurt de verwerking inderdaad langer. Je kunt ons bereiken op het gratis nummer: 0800 0402. Ook wanneer je bent afgesloten houden we deze lijn open. Heb je dat al geprobeerd?  


Reageer