Skip to main content
Beantwoord

Mobiel afgesloten

  • March 20, 2020
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik ben om administratieve reden afgesloten, maar mijn rek is gewoon betaald wat is dan de reden van afsluiten?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Mobiel afgesloten sva , hoe en wanneer heb je betaald?

Als je via een normale overschrijving hebt betaald kan het tot maximaal 5 werkdagen duren voor je weer aangesloten bent.

Heb je via de speciale Ideal-link betaald ben je uiterlijk binnen 24 uur weer aangesloten.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • Antwoord
  • March 20, 2020

Hallo @Mobiel afgesloten sva , hoe en wanneer heb je betaald?

Als je via een normale overschrijving hebt betaald kan het tot maximaal 5 werkdagen duren voor je weer aangesloten bent.

Heb je via de speciale Ideal-link betaald ben je uiterlijk binnen 24 uur weer aangesloten.

 


In dit geval ligt de fout bij jullie en niet bij mij. Heb al gebeld met jullie klantservice.

Bedankt voor de " moeite" 


  • March 20, 2020

Hallo @Mobiel afgesloten sva , als je 'jullie’ bedoelt met mij, fout. Ik ben géén KPN-medewerker, maar ook ‘gewoon’ een mede-forumlid die je probeert te helpen.

 


O ik bedoel idd kpn mijn excuses. Maar het is al opgelost


  • March 20, 2020

O ik bedoel idd kpn mijn excuses. Maar het is al opgelost

Hallo @Mobiel afgesloten sva , goed om te lezen dat het nu opgelost is.

 


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag @Mobiel afgesloten sva , het spijt mij dat ik zo laat pas een reactie kan geven. Fijn om te lezen dat het is opgelost en stuur gerust nog even een bericht als je vragen hebt!Â