Skip to main content

Ik kan niet mobiel bellen welvia whattsapp hoe kan dit?


Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Mirjamheester, wat gek dat je niet mobiel kan bellen terwijl het wel lukt via WhatsApp. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing. Ik ben naar een paar dingen benieuwd:

  • Ben je wel verbonden met het KPN NL netwerk?
  • Is je telefoon verbonden met WiFi op het moment dat bellen via WhatsApp wel lukte?
  • Merk je dit thuis, of ook op andere plaatsen?
  • Heb je je telefoon al even volledig uitgeschakeld en opnieuw laten opstarten?


Laat je het weten? Dan kijken we vanaf daar verder. Als je de oorzaak gevonden hebt, hoor ik het ook graag :slight_smile: ​​​​​​​ 


Hoi @Mirjamheester, ik hoop dat het weer werkt en dat je daarom niet weer op het forum hebt gereageerd. Mocht dat toch niet zo zijn, laat het dan vooral weten. Beantwoord je dan ook mijn vragen? Dan help ik je graag verder.

 

Hoi @Mirjamheester, wat gek dat je niet mobiel kan bellen terwijl het wel lukt via WhatsApp. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing. Ik ben naar een paar dingen benieuwd:

  • Ben je wel verbonden met het KPN NL netwerk?
  • Is je telefoon verbonden met WiFi op het moment dat bellen via WhatsApp wel lukte?
  • Merk je dit thuis, of ook op andere plaatsen?
  • Heb je je telefoon al even volledig uitgeschakeld en opnieuw laten opstarten?


Laat je het weten? Dan kijken we vanaf daar verder. Als je de oorzaak gevonden hebt, hoor ik het ook graag :slight_smile:  

 


via wifi kan ik wel via app bellen,maar verder kan ik niet bellen,ben overgestapt na jullie met alles dus ook internet tv

Â