Skip to main content
Beantwoord

Mobiel bellen naar buitenland activeren

• July 16, 2020
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik wil naar het buitenland bellen maar kan dit blijkbaar niet activeren. Er wordt een wachtwoord gevraagd bij de instellingen van mijn telefoon maar kan me niet herinneren dat ik hier een wachtwoord heb voor aangemaakt. Dus elke keer krijg ik de melding mislukt.. bij het uitproberen vanĀ  al mijn bekende wachtwoorden. Hoe verder?Ā 

Beste antwoord door Erik van KPN

Je hebt niet meer gereageerd, Dirk. Dan ga ik ervan uit dat je inmiddels naar het buitenland kunt bellen. Mocht dit niet zo zijn, reageer dan alsnog en beantwoord mijn eerder gestelde vragen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi Dirk, welkom op het forum! Vervelend dat dit niet lukt. Wat probeer je in de instellingen precies aan te passen? En wat wordt er precies gevraagd op het moment dat je de melding over een wachtwoord krijgt. In de basis zou bellen naar het buitenland namelijk gewoon moeten kunnen. Vul voor de zekerheid ook even jeĀ forumprofielĀ in, dan kan ik hier kijken of er geen blokkades zijn.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 28, 2020

Je hebt niet meer gereageerd, Dirk. Dan ga ik ervan uit dat je inmiddels naar het buitenland kunt bellen. Mocht dit niet zo zijn, reageer dan alsnog en beantwoord mijn eerder gestelde vragen.