Skip to main content
Beantwoord

Mobiel blijft netwerk zoeken

  • July 16, 2020
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Hallo, sinds vanmorgen blijft m’n iphone 6 naar netwerk zoeken. Inmiddels meerdere keren in- en uitgeschakeld. Wat kan ik nog meer doen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Marcelleke72 ,

Je kunt eerst eens het Sim-kaartje eruit halen en het daarna opnieuw plaatsen. Mogelijk maakt het kaartje nu niet goed contact. 
 

Als dat niet helpt, dan zou je een reset van jouw telefoon kunnen overwegen. 
 

Lees daar hier meer over:

https://www.paradigit.nl/tips/iphone-5-6-en-7-hoe-u-een-harde-reset-kunt-uitvoeren/
 

 

@Marcelleke72 

Ben je al uit de problemen? Heb je soms een nieuw kaartje gehaald bij de KPN-winkel?  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 16, 2020

Hallo @Marcelleke72 ,

Je kunt eerst eens het Sim-kaartje eruit halen en het daarna opnieuw plaatsen. Mogelijk maakt het kaartje nu niet goed contact. 
 

Als dat niet helpt, dan zou je een reset van jouw telefoon kunnen overwegen. 
 

Lees daar hier meer over:

https://www.paradigit.nl/tips/iphone-5-6-en-7-hoe-u-een-harde-reset-kunt-uitvoeren/
 

 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • July 22, 2020

Hi @Marcelleke72, welkom hier. Speelt het probleem nog? Het probleem kan inderdaad ook met de simkaart zijn. Bij een KPN-winkel kun je eventueel gelijk een nieuwe krijgen, mocht het opnieuw plaatsen niet helpen. Als je de simkaart in een ander toestel plaatst, kun je uitsluiten waar het probleem precies zit. Ik hoor graag van je.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 25, 2020

Hallo @Marcelleke72 ,

Je kunt eerst eens het Sim-kaartje eruit halen en het daarna opnieuw plaatsen. Mogelijk maakt het kaartje nu niet goed contact. 
 

Als dat niet helpt, dan zou je een reset van jouw telefoon kunnen overwegen. 
 

Lees daar hier meer over:

https://www.paradigit.nl/tips/iphone-5-6-en-7-hoe-u-een-harde-reset-kunt-uitvoeren/
 

 

@Marcelleke72 

Ben je al uit de problemen? Heb je soms een nieuw kaartje gehaald bij de KPN-winkel?  


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • July 27, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord @Marcelleke72 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!