Skip to main content

Ik wil mensen die mij op het mobiele nummer willen bereiken automatisch laten doorschakelen naar mijn vaste nummer, hoe werkt dit?

 

Dat kun je in je mobiele toestel instellen.

Klik op het groene hoorntje van de telefoon, klik dan op instellingen en daar vind je een doorschakel-menu.

Na het instellen de telefoon een keer uit- en aanzetten.

Succes.

 


Hoi @JanD. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat JanD al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is jouw vraag hiermee beantwoord? Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Hallo @Vikash , je richt je antwoord aan mij (@JanD ), maar ik denk dat je @cfm bedoelt om antwoord aan te geven.:thinking:


Oeps, foutje. Ik bedoelde natuurlijk @cfm :sweat_smile:


@cfm Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat jouw vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden.


Mag ik hier nog een vraag op stellen? Ik heb in huis een erg slecht bereik met mijn mobiel en wil deze doorschakelen naar mijn vaste toestel. Als die doorschakeling gereed is, moet mijn mobiele telefoon dan nog bereikbaar zijn? Of wordt die doorschakeling dan door de centrale geregeld? (of hoe dat ook werkt)


@Andy P De doorschakeling wordt in de centrale geregeld. Als je niet reageert op een inkomend gesprek of wanneer jouw mobiele toestel uitgeschakeld is wordt het doorgeschakeld naar jouw vaste toestel.


@Andy P De doorschakeling wordt in de centrale geregeld. Als je niet reageert op een inkomend gesprek of wanneer jouw mobiele toestel uitgeschakeld is wordt het doorgeschakeld naar jouw vaste toestel.

Dank je wel, dat is precies wat ik had gehoopt.


Graag gedaan @Andy P:blush: