Skip to main content
Beantwoord

Mobiel doorschakelen naar vast nummer

• May 18, 2020
  • 9 reacties
  • 149 keer bekeken

Ik wil mensen die mij op het mobiele nummer willen bereiken automatisch laten doorschakelen naar mijn vaste nummer, hoe werkt dit?

Beste antwoord door Anonymous

Dat kun je in je mobiele toestel instellen.

Klik op het groene hoorntje van de telefoon, klik dan op instellingen en daar vind je een doorschakel-menu.

Na het instellen de telefoon een keer uit- en aanzetten.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• Antwoord
  • May 18, 2020

Dat kun je in je mobiele toestel instellen.

Klik op het groene hoorntje van de telefoon, klik dan op instellingen en daar vind je een doorschakel-menu.

Na het instellen de telefoon een keer uit- en aanzetten.

Succes.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @JanD. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat JanD al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is jouw vraag hiermee beantwoord? Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

• May 21, 2020

Hallo @Vikash , je richt je antwoord aan mij (@JanD ), maar ik denk dat je @cfm bedoelt om antwoord aan te geven.:thinking:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Oeps, foutje. Ik bedoelde natuurlijk @cfm :sweat_smile:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@cfm Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat jouw vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden.

• Slimmerik
  • August 19, 2020

Mag ik hier nog een vraag op stellen? Ik heb in huis een erg slecht bereik met mijn mobiel en wil deze doorschakelen naar mijn vaste toestel. Als die doorschakeling gereed is, moet mijn mobiele telefoon dan nog bereikbaar zijn? Of wordt die doorschakeling dan door de centrale geregeld? (of hoe dat ook werkt)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Andy P De doorschakeling wordt in de centrale geregeld. Als je niet reageert op een inkomend gesprek of wanneer jouw mobiele toestel uitgeschakeld is wordt het doorgeschakeld naar jouw vaste toestel.

• Slimmerik
  • August 19, 2020

@Andy P De doorschakeling wordt in de centrale geregeld. Als je niet reageert op een inkomend gesprek of wanneer jouw mobiele toestel uitgeschakeld is wordt het doorgeschakeld naar jouw vaste toestel.

Dank je wel, dat is precies wat ik had gehoopt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan @Andy P:blush: