Skip to main content

Beste dames en heren,

Sinds vandaag werkt het doorschakelen ineens niet meer; 

  • ik heb een oude Nokia (voor werk) waarmee ik doorschakel
  • doorschakelen ging altijd via menu > doorschakelen indien niet bereikbaar > nummer kiezen en klaar

Nu krijg ik telkens een foutmelding dat het niet kan. 

En ja, ik heb;

  • telefoon opnieuw gestart, batterij eruit, sim schoonmaken, terug en aan (heel vaak) Geen nut
  • simkaart in anders telefoon, doorschakelen via menu werkt niet, dus ligt niet aan telefoon
  • op alle telefoons werkt doorschakelen met *21* wel, maar niet via instellingen menu
  • na Telfort simkaart vernieuwd door kpn

Ik zou toch graag via menu willen doorschakelen aangezien ik 2x per dag moet doorschakelen en dit dan snel gaat, via *21* gaat het te langzaam op zo'n oude Nokia. Het gaat er ook om dat het jaren werkte en nu ineens niet? 

Iemand een oplossing? Alvast bedankt

Hey @Sam1987, welkom op het forum! Wat gek dat het ineens niet meer werkt. Welk model Nokia is dit? En wat voor foutmelding krijg je precies te zien?


Bedankt voor je reactie. Het is inmiddels opgelost. Na een uur aan de telefoon met KPN kwamen ze achter dat iemand bij KPN 'bellen met 4G' of zoiets had aangezet. Dat kan op de Nokia niet. Doorschakelen blijkbaar ook niet. Dat is weer uitgezet. Nu werkt het gelukkig weer op de normale manier.