Skip to main content

Kan ik het zelfde abonnement houden zonder nieuwe telefoon te kiezen en betaal ik dan alleen me internet en onbeperkt bellen

Hallo @Karperfreak1967 ,

Als je niet gaat verlengen, dan blijft jouw oude abonnement ongewijzigd doorlopen tegen dezelfde kosten als nu. Je kunt dan eventueel zelf ergens een telefoon kopen als je te zijner tijd een nieuwe telefoon nodig hebt. 

Als je wel gaat verlengen, dan krijg je een nieuw abonnement volgens de voorwaarden van KPN Hussel. 
 

Let dus goed op of je wilt verlengen, de nieuwe abonnementen zijn vaak duurder dan de oude abonnementsvormen. 


 


@Karperfreak1967 Hoi! Welkom hier. Wat Noordzee zegt is inderdaad correct, echter als je nog een ouder abonnement hebt, kan het zijn dat na 2 jaar de abonnementskosten niet automatisch wegvallen bij het abonnement. Als dit bij jou het geval is, dan zou je het abonnement moeten verlengen naar een SimOnly Hussel abonnement en krijg je eventueel de teveel betaalde toestelkosten terug. 

Tevens kun je altijd ná 3 maanden een toestel in het abonnement stoppen. 


@Karperfreak1967 Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Als ik nog iets voor je kan betekenen in deze, dan hoor ik het natuurlijk graag! Bij twijfel, kun je altijd je gegevens invullen, dan kijk ik met je mee. :blush:


Reageer