Skip to main content

Ik zit momenteel in Colombia en zie op mijn app dat ik 95mb heb, betekend dit dat ik hier 95mb per maand heb, zonder extra kosten? Ik woon hier 6 maanden per jaar, maar ik betaal wel maandelijks voor voor iets dat ik eigenlijk niet gebruik, dus zou die 95mb niet erg vinden.

In Colombia is de bundel in je abonnement niet geldig.

Daar dien je Buiten-E.U. bundels te gebruiken. (kpn.com/buitenland)

In Colombia zonder extra bundel:

  • Internet: € 2,50 / MB
  • Bellen: € 2,00 / min
  • Gebeld worden: € 1,00 / min
  • Sms versturen: € 0,30 / sms
  • Sms ontvangen: gratis
Met bundel alle bovenstaande maximaal 0,10 per minuut.
voor 100 MB/min/sms: sms 100 AAN naar 1266 = € 9,99
voor 500 MB/min/sms: sms 500 AAN naar 1266 = € 39,99

Dank. 

Is er een manier dat ik mijn huidige op pauze zet wan ik een buitenland bundel neem?


Als u een Hussel abbonement heeft, kunt u maandelijks u bundel omhoog of omlaag aanpassen. Bij een ouder contract kan je alleen omhoog en terug naar de bundel waar je ooit bent begonnen.


Ja. Als je dan in Colombia bent zet je ‘m op bv 0 GB met 150 min/sms. Die 150 kun je buiten de EU niet gebruiken maar voor Colombia gebruik je dan daarbovenop een van de genoemde bundels.

De aanpassing is steeds in hele maanden van af de 1ste v.d. maand volgens op het aanpassingsverzoek (via MijnKPN).

Uiteraard kun je volgens mij in/voor Colombia ook in dat land een (prepaid) sim nemen. Dat zal over all goedkoper zijn nog dan met die buiten-E.U. bundels.


Reageer