Skip to main content

mobiel internet

  • May 18, 2020
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik heb 20 gig internet en deze is ineens op? Is me nog nooit gebeurd.  En nu al op de helft van de maand? Zonder sms berichtje? Erg vreemd. Normaal krijg je netjes een bericht op 50 en 75%. Nu niks, en ineens is het op. Hoe kan dit?

 

Groetjes Lotte

May 22, 2020

Hallo @Ljansen93 Dat is vreemd. Over het verbruik zelf kan ik weinig zeggen: ik kan hoogstens zien hoevéél data je hebt verbruikt, maar uiteraard niet waaráán. Dat kun je zelf nakijken in je telefoon. Dat je geen bericht hebt gekregen is vreemd: ik heb de laatste dagen meer mensen gezien met dit probleem. Het wordt al onderzocht, dus hopelijk is het snel opgelost. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 22, 2020

Hallo @Ljansen93 Dat is vreemd. Over het verbruik zelf kan ik weinig zeggen: ik kan hoogstens zien hoevéél data je hebt verbruikt, maar uiteraard niet waaráán. Dat kun je zelf nakijken in je telefoon. Dat je geen bericht hebt gekregen is vreemd: ik heb de laatste dagen meer mensen gezien met dit probleem. Het wordt al onderzocht, dus hopelijk is het snel opgelost.