Skip to main content

Ik heb net een nieuw abbonement bij KPN (unlimited internet en bellen en 25GB internet in EU) maar sinds ik deze nieuwe bundel heb doet het internet het niet in het buitenland. De data roaming staat aan en heb voorgaand ook nooit problemen hiermee gehad. Bellen kan ook.

alleen het internet werkt niet….

ik heb meerdere dingen geprobeerd maar ik kom er niet uit…. 

misschien staat er een blokkade op dataroaming??

???

mvg rick

@Speedway11 Hi Rick, ik lees dat je wel kan bellen maar geen gebruik kan maken van dataroaming. Dat is niet handig natuurlijk, goed dat je een seintje geeft.

Je hebt de instellingen voor dataroaming in jouw toestel al nagekeken, lees ik. Kan je voor ons je gegevens in je forumprofiel zetten, en geef je een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan kijken we de instellingen aan onze kant voor de zekerheid even voor je na. 


dat heb ik gedaan!  ik hoop dat u wat kan vinden


Hoi @Speedway11, welkom op het forum! Ik zie aan deze kant geen rare dingen met je aansluiting. Je moet deze gewoon kunnen gebruiken in het buitenland!
Er zijn nog wel een aantal dingen die we kunnen controleren!

  • Zou je allereerst je toestel eens willen herstarten? Dat wil vaak nog wel helpen!
  • Zou je ook een ander mobiel netwerk kunnen proberen?
  • Heb je bij je APN “PortalMMM.nl” ingesteld of “internet” staan? Zou je ook de andere eens kunnen proberen en de bovenstaande stappen nog eens doorlopen?

Hi @Speedway11, we hebben geen nieuwe reactie meer gezien, ik hoop dat je eruit gekomen bent met het advies van Thomas. Anders weet je ons hier te vinden.