Skip to main content

Goedemiddag KPN,

ik heb een databundel aangeschaft in Indonesië. Die wilde ik nu gebruiken in Thailand. Door een foutje van mij heb ik in Indonesië mijn limiet bereikt voor mobile internet van €60,50. 

Nu in Thailand werkt het mobiel internet niet. Waarschijnlijk omdat de bundel niet werkt en ik mijn limiet al heb verbrand. Waarom werkt de bundel niet? Ik heb vooraf gecontroleerd of beide landen voordeellanden waren en dat was het geval. De 2000 mb data bundel heb ik in Indonesië aangeschaft voor noodgevallen. Dat bleek niet nodig, dus de bundel heb ik nog niet gebruikt. In Thailand zou ik hem wel graag gebruiken.

Reeds doorlopen stappen:

Roaming /uit/aan,

opnieuw opgestart,

handmatig netwerk geselecteerd.

 

werkt allemaal niet.

Beste @Danielll, welkom! Excuses voor de late reactie! Vervelend dat het niet lukt met de bundel! Hoe staat het er nu voor? Heb je de boel inmiddels aan de praat gekregen? De bundel voor Indonesië moet je inderdaad ook kunnen gebruiken in Thailand. Maar zo van een afstandje durf ik niet te zeggen waarom het niet werkt. Wat je aangeeft: dat je je limiet al bereikt hebt, zou voor een bundel niet zoveel uit moeten maken. Je kunt het beste je vraag even opnieuw stellen via Facebook of X, mijn collega's van Webcare kijken dan met je mee en helpen je verder. Via de community heb je vooral contact met andere klanten en dat is natuurlijk minder geschikt voor het beantwoorden van jouw specifieke vraag!


Reageer