Skip to main content
Ik heb hetzelfde probleem als @Adriaan-1. Op mijn vakantie in Italië deed mijn 4G het niet terwijl mijn bundel nog niet op was. Heel irritant. Kunnen jullie dit compenseren op de een of andere manier?



Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Hoi Ruben, welkom op het forum.



Ik moet je in dit geval helaas teleurstellen. Hier wordt er geen compensatie voor gegeven omdat we daar simpelweg weinig invloed op hebben, het zijn niet onze netwerken. Op het moment dat je daar bent is het advies om met ons te bellen zodat we live meekijken of het aan je instellingen zit, en afhankelijke van je locatie andere beschikbare netwerken proberen die een roaming overeenkomst hebben.



Dat is nu kennis voor de volgende keer.
Beste Alex,

Jammer dat het niet gecompenseerd wordt. Het gekke is dat ik eerst wel 4G had in Italie, maar de laatste 4 dagen ineens niet meer. Omdat mijn bundel bijna leeg (en ik dacht dat ik daardoor geen internet meer had) was heb ik voor de zekerheid een extra bundel van 250MB besteld. Deze bestelling werd bevestigd door KPN, maar vervolgens had ik dus nog steeds geen internet!

Nu heb ik dus voor niets een bundel van 250MB van €5 gekocht, die ik deze maand zeer waarschijnlijk niet nodig zal hebben. Kunnen jullie die €5 crediteren?
Ik ga ervan uit dat dit de eerste keer is, dan kijk ik daar nog met alle plezier naar. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik ga ervan uit dat dit de eerste keer is, dan kijk ik daar nog met alle plezier naar. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Het is inderdaad de eerste keer. Ik heb mijn profiel net aangevuld. Kun je mij nu helpen de extra bundel ongedaan te maken en de €5 te crediteren? Hoor het graag.
Heb dat voor je gedaan, het gaat overigens om € 2,99 niet om € 5.-. Dit wordt op je factuur verrekend. 🙂
Ok, bedankt Alex P!