Skip to main content

Ik had meerdere keren gevraagd of ik met mijn eigen pakket en mbs in het buitenland goed zat hier werd positief op geantwoord. Echter eenmaal in miami had ik geen internet .. ik kreeg steeds wel berichtjes dat ik  de buitenland bundel kon aanzetten. Ik heb dit uiteindelijk gedaan om vervolgens na  misschien een uur al alles verbruikt te hebben omdat ik iets aan het zoeken was maar nog steeds trage verbinding had ! 10 euro uitgegeven voor helemaal noppes terwijl ik 100,000 mb in mijn eigen pakket heb … totale rip off zeg bah.. btw… heel irritand dat je niet zo makkelijk contact met kpn kan leggen

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Claudje 99 Wat jammer dat je dan zoveel onduidelijkheid hebt ervaren. Waar heb je navraag gedaan? En welke moeilijkheden ervaar je om met ons in contact te komen? We zijn telefonisch bereikbaar, via de social media, je kunt chatten en we hebben dit Forum. 

Je kunt binnen EU-landen gewoon gebruik maken van je abonnement, net zoals je hier doet. In landen buiten de EU ligt dat anders: daar betaal je een hoger bedrag en om die reden bieden we buitenlandbundels aan. Dan hou je de kosten binnen de perken. 

In het buitenland maak je gebruik van het netwerk van een lokale provider, waarmee je afhankelijk bent van de kwaliteit van hun netwerk. Ik kan je vanuit KPN niet garanderen dat je optimaal bereik zult hebben op een lokaal Amerikaans netwerk. Je kunt wel altijd proberen om een ander netwerk te selecteren. 


Ik heb 10 euro uitgegeven terwijl dat niet nodig was met mijn huidige tegoed aan mbs omdat ik geen internet verbinding had  op mijn 4g en 4 volle balken en ik steeds van kpn bericht kreeg een bundel aan te schaffen…    Daarna deed het internet het wel …  dat vind ik raar  kon namelijk wel gewoon bellen.  gelukkig was de wifi verbinding op het schip prima   


Reageer