Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb onlangs een Super Unlimited sim only abonnement gestart bij kpn, maar op de meeste locaties waar ik voornamelijk ben krijg ik een zeer beperkte verbinding. Ik had kpn gebeld en de situatie uitgelegd, maar ze zeiden dat het vanuit hun kant allemaal goed eruit zag en dat ik naar een kpn winkel moest gaan.

Dit heb ik dus gedaan en daar nogmaals een speedtest uitgevoerd en toen had ik plots wel een goede verbinding, dus kon ik niet echt verder geholpen worden. Ik ben daarna naar een andere KPN winkel gegaan wat in de buurt is van mijn werk locatie en daar zeiden ze dat dit probleem vaker voorkomt van mensen die vanuit Odido zijn overgestapt en dat we onze netwerk instellingen moeten resetten en tevens ook de ESIM vervangen met een physieke SIM kaart. Dit allemaal gedaan…..

 

Maar echter is mijn verbinding nog steeds op verschillende plekken waar ik voornamelijk ben waaronder mijn werkomgeving waar ik mijn mobiel internet het hardste nodig heb maar een miezerige 10 tot 15mbps. Ik heb ook op de dekkingskaart van KPN gekeken en op mijn locatie hoor ik gemiddeld een snelheid van 170mbps te krijgen, deze kreeg ik wel op mijn vorige provider van Odido en de reden dat ik opgestapt was naar KPN was omdat ik dacht dat KPN een betere stabielere verbinding zou hebben.

 

Wat ook heel vreemd is als ik willekeurig ergens op de snelweg een speedtestje  doe dan krijg ik soms een snelheid van 700+mbps terwijl de max 600 hoort te zijn.

 

Deze post op de forum is dan ook mijn laatste plek om hulp te zoeken en anders ben ik genoodzaakt om weer terug te gaan naar Odido wat ik echt niet wil doen, dus ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. 

Ik heb een Samsung Galaxy S22.

Hoi @Leafar85, welkom op onze community! Ik zie dat jullie al een hoop uitgesloten hebben zeg! Als ik dit zo lees, dat je op specifieke plekken langzaam internet hebt moet dit haast wel iets met de dekking zijn. Je kunt hiervoor telefonisch een dekkingsklacht aan laten maken op 0800-0402, mijn collega's daar kunnen ook je dossier inzien met alles wat jullie eerde besproken/geprobeerd hebben!


Reageer