Skip to main content

Hallo,

 

Sinds vorige week dinsdag is het internet op mijn mobiel onwijs langzaam.

Via wifi gaat alles goed, zonder wifi kan ik alleen whatsapp gebruiken.

Ik heb al 4 keer telefonisch contact gehad, ik zou alle keren terug gebeld worden maar dit is nooit gedaan. De laatste die ik sprak vertelde mij dat hij niet zoveel geks kon vinden en het aan de dekking lag.

Dit is echter altijd goed geweest en nu opeens niet meer. Ik ervaar het ook overal, het maakt niet uit waar ik ben.

De mensen bij de klantenservice konden wel zien dat ik inderdaad geen internet meer verbruik.

Met een speedtest kom ik uit op 0.8mbps dus dat is echt helemaal niets.

Telefoon al meerdere keren uitgezet, simkaart ook al een keer eruit gehaald. Simkaart ook in een ander toestel geprobeerd. Niets wil helpen.

Huidige telefoon samsung galaxy s20 plus, andere toestel samsung galaxy s9 plus.

 

Hallo @NL-Kevin07 ,

Heb je soms een bundel "onbeperkt online" gekocht? Want daar zit wel internet op maar de internetsnelheid is dan supertraag.  En dan heb je er 31 dagen last van tot de bundel is uitgewerkt. 


Hallo @Noordzee 

 

Nee ik heb helemaal niets veranderd aan mijn abonnement. Heb nu maar een nieuwe simkaart besteld.


Hoi @NL-Kevin07, welkom bij ons op het forum. Bij een abonnement is die bundel niet van toepassing, dat is een optie bij Prepaid.  Bij je abonnement heb je je snelheid tot je over maandbundel gaat. Dan wordt de snelheid verlaagd. Bij de Unlimited bundel heb je geen maandbundel, daar heb je 8 GB per dag en kan je via MijnKPN gratis extra toevoegen.

Je had zelf al het een en ander geprobeerd begrijp ik, zoals jouw sim in een ander toestel proberen. Helaas gaf dat geen verbetering. Heb je de nieuwe simkaart inmiddels ontvangen en het daarmee kunnen proberen? Hoe gaat het daarmee?


@Jasper ik heb de simkaart ontvangen.

Dit heeft niet geholpen. Het internet is nog steeds langzaam. Ik heb een aantal speedtest gedaan welke nu op 0,1mbps uitkomen.

Ik weet ook niet wat een volgende vervolgstap is.


Ik weet zo ook geen volgende stap, maar ik wil kijken of ik een stap kan vinden. Zou je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en het 06-nummer) kunnen invullen en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan?