Skip to main content
Beantwoord

Mobiel internet valt steeds weg op Xiaomi 13T Pro

• January 11, 2025
  • 35 reacties
  • 747 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

35 reacties

• Deelnemer
  • March 13, 2025

Hier ook geen problemen meer gehad.. dat zou mooi zijn als het is opgelost!

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • March 13, 2025

Even een update. Tot nu toe geen problemen meer gehad.

Nu heb ik ook problemen met roaming in het buitenland, helpt het om in de instellingen dit ook te veranderen naar IPv4?

​@SvZ61  ​@EvanV 

Goed om te lezen dat het voor jullie beiden tot nu toe goed gaat. Laten we het nog een paar dagen aankijken. 

​@SvZ61 

Je bedoeld APN-roamingprotocol? Ik verwacht niet dat je hiermee je roaming probleem mee oplost. Maar je kunt het aanpassen. Dat kan geen kwaad. Je kunt het ook weer zo terugzetten.

Nu weet ik niet wat je roaming probleem is. Kun je uitleggen wat het probleem is? Misschien kan ik je helpen... 🙂

• Topper
  • March 14, 2025

De telefoon heeft moeite om verbinding te maken in het buitenland. Ik moet meestal handmatig een provider opzoeken. De provider die de telefoon automatisch vind werkt meestal niet.

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • March 14, 2025

Daar heb ik niet een oplossing voor. Het enige is dat je apn internet moet gebruiken. Maar dat zal in jouw geval wel goed zijn.

• Topper
  • March 14, 2025

Update, het probleem lijkt hiermee opgelost te zijn. Bedankt voor de moeite.

• Deelnemer
  • March 14, 2025

Bij ons ook! Bedankt!

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • March 14, 2025

​@SvZ61  ​@EvanV 

Graag gedaan!

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 19, 2025

Hier ook zojuist aangepast. Morgen even testen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 20, 2025

Thx ​@Neville , heb het nu een paar uur getest met 5g en Internet blijft gewoon werken

• Topper
  • June 12, 2025

Inmiddels al weer een tijdje verder. En een update verder. Verbinding is er wel maar is echt niet stabiel. Valt soms ff weg en komt dan terug maar een stuk langzamer. Nu was ik altijd fan van Xiaomi, maar het begint nu wel irritant te worden. Ik denk erover om de nieuwe Motorola g86 power aan te schaffen. Helaas voor Xiaomi.