Skip to main content

Goedemorgen,

 

Mijn persoonlijke internet (4-5G) valt telkens uit als ik  gebeld word, maar alleen als ik dan internet moet gebruiken. Of als ik een app gebruik die internet nodig heeft. Hierna valt de hele verbinding weg en komt deze niet meer terug. Aan en uit zetten in de instellingen helpt niet, ik moet dan elke keer mijn telefoon opnieuw opstarten. 
 

Dit is vervelend want ik word soms meerdere keren gebeld op een dag. 
 

Ik heb zelf het vermoeden dat dit met mijn abonnement  of simkaart te maken heeft, want bij mijn andere toestellen had ik dit probleem ook. Alleen wel minder.

Hoi @Kdenheijer . Welkom op het forum.

Wat een hinderlijke storing. Wat voor toestel heb jij? Is het ook mogelijk om een SIM kaartje van iemand anders in jouw toestel te proberen? Hiermee zouden we vrij snel het mobieltje als boosdoener kunnen uitsluiten.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Hoi Erwin,

 

Met een andere SIM kaart is er niks aan de hand.

Heb dit probleem al sinds mijn vorige toestel, een Samsung. Maar helaas met mijn Iphone blijft het probleem bestaan.

 

In ieder geval bedankt voor het mee denken!


Hoi @Kdenheijer . Ik heb er geen verklaring voor maar het lijkt me raadzaam om eerst eens die SIM kaart om te wisselen. Dat kun je zelf regelen via:

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/aanvragen.htm

 

(mocht dit al gebeurd zijn zonder dat het probleem is opgelost, laat het mij weten)