Skip to main content

Ook ik heb de laatste maanden constant problemen met internet onderweg op mijn 11 en mijn vrouw op haar 12. Heel vervelend wanneer je bijvoorbeeld in een restaurant zit en je moet online bestellen. Of onderweg kapt de navigatie ermee. Heb contact gehad met de klantenservice. Er zou een ticket aangemaakt worden maar tot nu toe niets meer gehoord.

Betaal nog steeds wel iedere maand voor beide telefoons het volle bedrag voor onbeperkt internet. Maar KPN laat niets horen. Ik kan mij voorstellen dat mensen zich gaan oriënteren op een andere provider

Wat is de status inmiddels? 

Ook ik heb de laatste maanden constant problemen met internet onderweg op mijn 11 en mijn vrouw op haar 12. Heel vervelend wanneer je bijvoorbeeld in een restaurant zit en je moet online bestellen. Of onderweg kapt de navigatie ermee. Heb contact gehad met de klantenservice. Er zou een ticket aangemaakt worden maar tot nu toe niets meer gehoord.

Betaal nog steeds wel iedere maand voor beide telefoons het volle bedrag voor onbeperkt internet. Maar KPN laat niets horen. Ik kan mij voorstellen dat mensen zich gaan oriënteren op een andere provider

Wat is de status inmiddels? 

 


Wat is een 11 en een 12 @Rambler ???

 


Excuses JanD, daar had ik voor de duidelijkheid moeten vermelden dat het om een IPhone 11 en een IPhone 12 gaat.

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic 


Als er tickets zijn aangemaakt, dan zou je per sms op de hoogte worden gehouden. Van het aanmaken van tickets krijg je, om onbekende redenen, geen bevestiging. 

Het aanmaken van tickets gaat overigens niet altijd goed. En er zijn ook veel gesloten omdat het probleem te groot is worden en kpn hoopte ook, dat het probleem zich vanzelf zou oplossen. 

Als het al wat langer geleden is dat je de tickets hebt laten aanmaken en niets gehoord hebt, is het verstandig om bij de klantenservice nog eens te informeren of er daadwerkelijk tickets zijn aangemaakt en of die niet gesloten zijn. 


Dank voor je reactie Berteman. Volgens Wouter van de klantenservice zou ik binnen 14 dagen een bevestiging krijgen. Dat zou vandaag moeten zijn maar (nog) niets gezien of gehoord. Paar dagen wachten en dan maar weer gaan bellen. Jammer dat het allemaal zo amateuristisch toegaat.

Gelukkig ging de door KPN jaarlijkse indexatie van mijn abonnement wel meteen goed :)


Beste @Rambler, welkom! Het klopt wat hierboven gezegd wordt: je krijgt helaas geen bevestiging van het aangemaakte ticket. Wel hopen we spoedig contact met je op te nemen als het gaat om de iPhone 11. Bij de iPhone 12 zien we in vrijwel alle gevallen (bijvoorbeeld bij gebruiker Berteman hierboven helaas niet), dat een update naar iOS 17.6.1. het probleem van terugvallende verbindingen oplost. Via Instellingen' > 'Algemeen' > 'Software-update kan je de meest recente software op je toestel downloaden. 


Goedenavond Marcia, bedankt voor uw reactie.

Afgelopen nacht hebben wij een update gehad naar IOS 17.6.1 dus we kijken wat het effect hiervan is op de iPhone 12.

Dat het is uitermate frustrerend is om in 2024 slecht internet te hebben zal voor u ook duidelijk zijn, maar de algemene reactie van KPN op dit probleem is bedroevend. 

Ik ben dan ook ontzettend benieuwd hoe dit gaat eindigen. Ben wel bang dat er iemand straks stappen gaat ondernemen tegen KPN i.v.m onvolledig geleverde diensten en die ook niet compenseert.

Maar ik begrijp natuurlijk wel dat u hier niet voor verantwoordelijk bent.

Voorlopig wacht ik dus nog even af en hoop dat KPN met een plausibele verklaring komt waarom zij haar klanten zo onbetamelijk behandelt.

 


Reageer