Skip to main content

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als Jura486 8 maanden geleden. Met dit verschil dat ik in Canada zit en al voor vertrek de SMS voor de bundel heb verstuurd. Daarop heb ik ook een bevestiging ontvangen dat het was verwerkt en klaar voor gebruik. Ook van anderen hoorde ik toevallig dat het niet werkt!

Verwerkt, oké. Maar het werkt helemaal niet. Roaming staat aan. Ik zie bij u geen verdere intstructies. 

Ik hoor graag van u hoe verder te handelen.

Met vriendelijke groet,

Loek 

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Hi @Loek50, wat een gek probleem. 

Ik denk graag mee. Zou je handmatig een ander netwerk willen selecteren in je instellingen? Even een paar uitproberen tot het werkt. 

Lukt dat dan ook niet? 


Hoi Alex,

Zo gek schijnt het niet te zijn, ik heb het van meerderen gehoord. Maar ik maak het nog gekker voor je; op weg van Clearwater naar Jasper had ik plots internet. Traag, dat wel, maar er gebeurde tenminste iets.

Natuurlijk heb ik ook de handmatige optie geprobeerd, na lang zoeken vond hij Rogers (meen ik). Maar daar kon ik niets mee, al zei het dat ik geregistreerd was. Oh ja, ik heb VPN juist afgezet. Dit was nog in Vancouver.

Zullen wij afspreken dat ik het een paar dagen aankijk en je sowieso vertel wat de ervaringen zijn?

Loek

 

 


Hoi Alex,

Zo gek schijnt het niet te zijn, ik heb het van meerderen gehoord. Maar ik maak het nog gekker voor je; op weg van Clearwater naar Jasper had ik plots internet. Traag, dat wel, maar er gebeurde tenminste iets.

Natuurlijk heb ik ook de handmatige optie geprobeerd, na lang zoeken vond hij Rogers (meen ik). Maar daar kon ik niets mee, al zei het dat ik geregistreerd was. Oh ja, ik heb VPN juist afgezet. Dit was nog in Vancouver.

Zullen wij afspreken dat ik het een paar dagen aankijk en je sowieso vertel wat de ervaringen zijn?

Loek

 

 

Ik ben ontzettend benieuwd, dank ook voor je uitgebreide uitleg. 

 


Hoi Alex,

Ergens tussen Clearwater en Jasper had ik plotseling internet. Ik heb niets veranderd. Rrrraaaarrrr.…

Er zijn uiteraard grote gebieden zonder dekking, maar zoals nu hier in Banff werkt het prima met 4G.

Ik ben benieuwd of hier een verklaring voor is. Dan kan ik een volgende keer hier rekening mee houden.

Dank en nog een fijne dag,

Loek 

PS wat moet ik met dat keuzemenu?😳


 

PS wat moet ik met dat keuzemenu?😳

Ik heb het per ongeluk geplaatst zo te zien. 🤔 Excuus voor de verwarring, ik heb het verwijderd.