Skip to main content
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben in Los Angeles, roaming ingeschakeld, telefoon toont 4G, maar zegt "geen internet". Ik ben niet erg gelukkig - geen Uber, geen navigatie ...



*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hi Julf, welkom hier.



Ik denk graag met je mee. Heeft het daar wel gewerkt sinds je aankomst of helemaal niet? Kun je wel bellen? Met welk netwerk ben je verbonden?



Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Data heb helemaal niet gewerkt, bellen en sms lijken te werken. Ik heb verschillende netwerken geprobeerd (AT&T, T Mobile). Ik heb nu de gegevens in het profiel ingevuld. Ik heb het klantnummer niet bij me, maar ik heb mijn mobiele nummer ingevuld.
Duidelijk, ik zie van onze kant geen rare dingen. Zou je je toestel even uit en weer aan willen zetten en daarna Verizon of T-Mobile willen proberen? Als dat ook niet werkt, wat gebeurt er als je je toestel alleen op 3G zet en niet op 4G?
Er lijkt iets te zijn veranderd - nu werkt data! (AT&T bij 4G, T-Mobile bij 3G). Helaas zit ik de hele dag vast in een vergadering op een locatie zonder Verizon-dekking, dat zal ik vanavond testen. In ieder geval hartelijk dank!
Fijn om te lezen, laat het anders gewoon op AT&T staan als dat verder prima bevalt. 🙂 Graag gedaan uiteraard.