Skip to main content

Ik heb op 30 januari mijn abonnement verlengd met een minder dure variant. Ik kon sinds 18 januari al verlengen dus dit kwam goed uit. 

Sinds ik mijn abonnement heb verlengd en alles is geregeld gebeurd het erg vaak dat ik wel bereik en 4g+ heb, maar dat het internet het gewoon niet doet. Niets wil laden, het simpele weer niet, instagram laadt niks, ik krijg een melding van Whatsapp dat ik misschien berichten moet hebben, maar deze krijg ik niet binnen. Al met al dus heel apart dat dit ineens is gebeurd na mijn verlenging. Hiervoor nooit problemen gehad dus ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

Ik hoor het graag snel, aangezien het erg irritant is dat mijn internet het nooit doet op de momenten dat ik het nodig heb.

Hoi @WesselTerpstra , welkom op het Forum! De hoogte van je abonnement heeft geen invloed op het bereik of snelheid van het netwerk. Het is natuurlijk wel zo dat de snelheid naar beneden wordt gezet als je MB's op zijn. Komt dit jou bekend voor?

Als dat niet het geval is wil ik je vragen je toestel eens te herstarten en anders je simkaart eens in een ander toestel te proberen. 

Mocht ook dit geen duidelijkheid geven of het probleem oplossen, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @WesselTerpstra , welkom op het Forum! De hoogte van je abonnement heeft geen invloed op het bereik of snelheid van het netwerk. Het is natuurlijk wel zo dat de snelheid naar beneden wordt gezet als je MB's op zijn. Komt dit jou bekend voor?

Als dat niet het geval is wil ik je vragen je toestel eens te herstarten en anders je simkaart eens in een ander toestel te proberen. 

Mocht ook dit geen duidelijkheid geven of het probleem oplossen, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi Thomas, ik drukte perongeluk op antwoord, maar dat was niet zo. Ik heb nog 3/5 gb over, dus daar zal het niet aan liggen. Ik heb standaard gewoon 4g+, maar hij laadt gewoon helemaal niks. Net of hij wel verbindt, maar niks binnen krijgt. Ik heb hier nooit problemen mee gehad, totdat ik mijn vorige abonnement heb verlengd. Nieuwe SIM heb ik nu net geprobeerd, maar dat heeft ook niks gefixt. Ik ga dus nu de fabrieksinstellingen optie doen, maar ik vind het toch apart dat het dan heel toevallig sinds die verlenging, ineens allemaal mis gaat. Terwijl het alleen een administratoeve wijziging is..

 


Zolang je nog MB's hebt wordt er niet geblokkeerd of ingeperkt, de timing is wel vrij toevallig inderdaad maar ik heb er vanaf deze kant geen verklaring voor.

Laat me vooral weten of de reset werkt!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!