Skip to main content

mobiel besteld en ligt al een week bij post.nl.wilde alles annuleren maar kan niet wat nu na jaren klant te wezen en van het kastje naar de muur worden gestuurd ben ik het zat en ga straks alles opzeggen 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Postnl al een keer gebeld?


ja  die verwijzen me weer naar kpn ,KPN heeft nu een onderzoek ingesteld naar de mobiel  zeggen ze .maar heb daar nog geen bevestiging van .


Hallo @debbywillem Begrijp ik goed dat je zit te wachten op je toestel, maar dat het niet geleverd wordt? Het ligt bij Postnl en vanuit daar komt het dus niet naar jou toe? En ik begrijp ook goed dat er inmiddels een onderzoek is ingesteld, om te bekijken wat er aan de hand is? Ik kan me levendig voorstellen dat dit bijzonder vervelend is en ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


heb ik gedaan 


Bedankt voor het achterlaten van je gegevens @debbywillem. Ik zie dat het onderzoek momenteel nog aan de gang is. Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om extra informatie op te vragen op dit moment. Ik heb zojuist de Track & trace code in een privé bericht naar jou verstuurd. Met deze code kan je het zelf ook nog een beetje in de gaten houden via deze pagina. Zodra we meer informatie hebben laten we dat weten in dit topic.


hallo ik heb nog steeds niks baal hier wel van kan iemand me helpen .alvast bedankt


Hallo @debbywillem Excuus voor mijn late reactie allereerst. Ik zie dat je ondertussen al een update hebt ontvangen. Je hebt vorige week al gesproken met een collega. Hij heeft je verteld dat de order wordt geannuleerd en dat je een nieuwe bestelling zult kunnen plaatsen. 


Reageer